2004-07-13

Sur la vialo denove

Element
Fine mi comprin on vecturo dum la pasinta septimano: on vírida Honda Element. Secuno omna racontos mi comprin li por on valde bona pretio, particulare considerante che nula vírida Elements 4WD esin habébila en Sudisca California dum ecuila témporo: 200 $ sub la facturo ad la vendisto, ecuilo es dicer po 20,013 $ (ordinarie homi vendan li de po 20,655 $ usche 21,450 $, parafangos inclusita). Et mi comprin li contante, dunche mi ne devan destrancuilecer sopre facer pagos. Hurá.

Ben, sorto desíderin che la unésima exprobo da Chryssa et mi campejer en mea nova vecturo eses on disastro: Post che nos fine erectifin la tento, etc., en on campejerío en Julian, mi scandin aden la vecturo por vader pagher la pretio di entro — mas vice mi retro-conductionin contre on árboro et fracasin la vitro di la détrea porto. La maxim imbarasanta parto sopre ecuisto es che mi esin reguardanta directe tra la détrea fenestro cuande lo eventin, mas mi tamen vidin nulo usche che la branco di la árboro crashin tra li. (Lo esin tenebrosa alore, mas etiam tala…)

Ben, deceptita et cuestionanta ad mi escue mi perdin mea poto conductioner complete, mi rivadin ad focare et conductionin la vecturo ad on reparerío an la secuanta dio, ube li incore restan. La reparisto dicin che la vecturo esun reparita ante post la venunta Venerdio … po 2,300 $.

Mi suposan che es mi esin valde fortunosa en che mi receptin tante bona on pretio cuande mi comprin la vecturo, pro che fine mi facte expensin multe plu multa pecunio cam máxima multos expensebin po on Element.