2007-06-03

Times ghicos donationanta

World of Warcrack
Mi es nun en la medio di la maxim debilifanta manío cua mi conoçan dex plura anuos, et mi regraties Gary por lo; mi occiseban ili se mi mere habeban la fortitio por exiter la opio-fumejayo cua es mea oficino.

Gary forvadun ad plu bona laboro ante post la fino di ecuista menso, cuande lo esun precise sep anuos dum che mi conoçan ili et ilia sposo, Amy. Cuomo on donationedo di adeo, ili insistin che mi detransferes la deç-dia gratúita versiono di World of Warcraft, sugestante che li fiçun mi tote obliter The Sims, mea vétera manío preferata.

Mi, Rory, et Paris en The SimsMi deban dicer en favoro di Gary che mi ne jocan The Sims dex mi detransferin Warcraft, mas lo es multe símila ad user morfino por curationer on manío di alcoholo aut dio opio (cuel homi diçan es facte un de la aprima usos di morfino). Dum ecuista última cualca dios, mi apene manjan, dorman, aut façan álico áltera cua interfereban en la virtuala careros di mea sempre augmentata listo di avataros en World of Warcraft.

Malgrate la pretio di 15 $/menso por rester en lia virtuala mundo, mi jam potan vider pro cuo la jochiclo deventionin tante populara: li combinan omna la plu bona elementos di la jam vaste populara Grand Theft Auto (secuno cuante li es on virtuala mundo semblante sine fino en cuo homi potan aut exécutan comisionos cua fortifan et augmentan homía capabilitios, aut mere exploran) cun los di la jam populara Warcraft, cuel resultan en on jochiclo cun atracto tot-munda (Grand Theft Auto esin valde populara mere en Usonia). Et malgrate paralelos cun Cartman de South Park (“Butters, vades comprer World of Warcraft, instales li sur vua computatoro, et uniones vi cun la Internet-sensationo ante che omna nos asasinun vi”), mi trovan mi exprobanta recruter Alice et Chryssa.

Jocanta Warcraft en South Park
La vivo-furtanta, córporo-transformanta orgio di Warcraft de South Park

Homi frecuente nominijan li “Warcrack” (aluse je crack, “fumejébila cocaíno”) ne pro nulo, mi suposan.

Mas lo sufiçan sopre ecuisto. La Matriço di Warcraft vocan, et mi deban responder ad li.

(Pro Gary, Amy, et la álteros cua mi conoçan cua bibin la Kool-Aid di Warcraft, mi afigin on listo di la avataros cua mi facin usche nun.)

No comments: