2010-05-21

Caráculo!

Lo sembleçan ad mi cuomo on maledicto.

Recente mi cominitian projecter on septimana “anelo-toro” circum Islandia — la última tala viajo mi alicuande potun facer dum mea vivo — mas trovin ecuila projecto vanifita da cuida incontinenta volcano. Dunque cuomo je alternativo ad la paeso di la sagas, huldufólk, et áltera-mundera vidandos, mea amico Alice sugestin on viajo ad alicube hic en Usonia.

La erupto di Eyjafjallajökull an 27 Martio 2010

Mas apene mi cominitiin contempler on vial-viajo ad destinationos neconoçata cuande mi receptin on telefonijo informanta je mi che álichi jactin on saxo tra la fenestro di mea vecturo.

Post álica cominitiisca parluçhos curin tra mea mento cuande mi ipsa vidin la damnatco, mi exprobin divinationer pro cuo ecuisto eventin. Escue mi habin inimicos? Escue lo potin eser che álichi confusin mi cun on inimico? Escue mi etiam conocin álichi en ecuista civitateto ultre Chryssa?

Alore mi remarchin álica áltera vecturos proxim mi:

Cuale lo eventin, álichi (probábile adulteçantos, mas cui sapen?) atachin omna la vecturos en la parcayo alicuande inter 5:45 AM et 6:30 AM. Nula vectur-alarmos sonin, et nuli vidin aut audin álico cunche.

Post cuin cent dollars (la precisa cuanto di mea franchisio), la integritio di mea vecturo es jam restaurita, cuancam mi ne conductiones li usche post un-du dios dum che la glútino sichecen. Et mi haban nula ideo se los cua facin ecuisto rivenun por facer lo denove.

Pro che mi es tante proxim la ariv-líneo, transresidecer semblan neconvenanta. Mas certe mi anche ne potan aforder 500 $ omna-die.

Omna-case, mi suposan che mi cominities pachifer mea cosos.

No comments: