1999-04-25

La saltadanta mamos di mala sorto

Cuande mi logezin en Los Angeles dum circum cuin anuos, etiam mi, solitario cuancam mi es, ne potin ne incontrer sufiçanta famosos, mas mi confeses che la experientio es presche sempre cualche deceptanta. Los presche sempre es multe plu parva et ne-bela cam homi expectan, et cualca-vece etiam cualche feda. (Mi sempre sentan mi cuale la desilusionita Anthony Quinn en Lawrence of Arabia lamentanta post che ili sapecin che Lawrence mendaciin ad ili: “Ili ya ne es perfecta.”)

Mas por áltera parto, ecuisto semblante ne es aplichébila se homi ne sapan usche poste che homi tractan on famoso. Certe ci esin nula cunche descontentitio cuande mi remarchin on valde voluptosa blondiso vestejanta on stricta, nigra, elástica shorto et jocanta teniso en la tenisayos abante mea apartamento en San Diego.

Cui cunche eli esin, lo devin eser che eli vísitan aut jus transresidecin ad hic, pro che eli esin sufiçante bela por eser on modelo et mi videbin la tumulto circum la apartamentado omna-vece che eli pasuin exterporte. Facte, inter elía cuadratesca maxilo et elía córporo-formo di Playboy, eli cualche aspectin cuale…

Kerri Kendall?!

Mi ne potin creder lo. Kerri Kendall, famosa pro Playboy et la Interneto, esin jocanta teniso abante mea apartamento. Forse. Lo esin difícila eser certana pro che elía capilado esin nodifita stile di cabal-caudo et eli ne vestejin fardo, et eli esin, comprensébile, cualche plu basa cam mi expectebin (1.68 m). Dum che mi caminin versum la tenisayo por on plu próxima reguardo, mi rápide inventariejin cuo mea óculos vidin et comparin lo ad cuo mi mémorin sopre Kerri:
  • Cui cunche ecuista muliero esin, eli habin on bona facio et córporo-formo bonaza;

  • Malgrate elía belitio, elía ne-ornita aspecto ficin eli sembler presche accesébila;

  • Kerri Kendall es on nativa San-Diegano, dunche lo ne esin tote derisionanda suposer che ecuila forse es eli;

  • Mi esin presche certana che mi riconocin Kerri abante la sportisca trincherío trans la bloco ante cualca mensos;

  • Cuale multa modelos, Kerri insistan che sua amorisca vivo es men vivanta cam homi expecteban pro che la maxim multa hóminos suposan che eli jam haban on novio.
Mi decisin finer la misterio et mere cuestioner ad eli.

“Perdono — escue vua nómino es Kerri Kendall?”

“Sic.”

Misterio solvita.

Mas alore la converso durationin:

“Escue mi conoçan vi?”

“E, no.” Mi introductin mi, et éxplichin che mi credan che mi riconoçan eli de álica revisto en cua mi vidin eli ante longhe. (Pro motivos cua mi incore ne sapan, lo semblin ad mi maxim bona ne nominijer Playboy.) Nos facin on gestículo di exprober stringer manuos tra la metal-reta fenço, stringin dígitos vice, post cuel eli cuestionin:

“Escue vi es en líneo?”

Ho. Escue eli sapin ecuilo, aut escue eli mere cuestionin? Forse, cuande mi introductin mi, mi nesapante dicin álico cua advertin eli, alicuale revelin che cuancam mi jurne es on trista sclavo di oficino, nocte mi es la Web-mágistro di on cualche infama Web-situo sopre famosos. Forse eli etiam informezin sopre mi. Mas escue ci jam esun legisca minaços stile di Lin Milano? (“Se vi haban alicuanta cunche imáginos sopre mi en vua situo, mea avocato procesun contre vi usche índijo!”) Aut escue ecuisto esin facte on oportuno? Ecuista cuasa famo posíbile élevin mi ad on rango plu ecuala ad la di la famosa Senioriso Septembro 1990. Et eli ya dicin che es difícila ad eli trover hóminos cua ne timen rendezvoser eli, et forse mi facte —

“Pro che mi jus stabilimentizin on nova Web-situo apud kerrikendall.com...”

A. Bona Deo, cuale ceche mi caminin aden ecuilo.

Se mi ne conciin mea sine-spera ghichitio alicuande ántee, mi plene concian lo nun. La mundo facin bone en ignorer mi dum ecuista multa anuos. Cuala stúpido!

“E, sic. Ecuilo ne surpisan mi,” mi dicin. “Multa vos nun haban, e…”

“Sic,” eli surisin.

Mi voce desíderin bona sorto ad eli sopre elía situo, poste rivadin simultánee alecrifita et deceptita ad mea apartamento. Et alore mi súbite vidin la finisca cruelitio: La dio en cua mi incontrin Kerri Kendall — et sapecin che eli valde posíbile transresidecin ad mea apartamentado — es la metípsima dio en cua mi venin por transresidecer fore.

Sic, mi esin transresideçanta ad on lojayo plu bona. Here ecuista apartamento esin on parvaza rat-forámino, tormentata omna-die da on disputema et psicósiaca vicino, for cua mi apene potin atender transresidecer; hodie lo esin on galerio-sediclo por specter Kerri Kendall saltader omna-die en la tenisayo vestejante presche nulo — on sediclo cua mi jam abandones. Dicer nulo sopre la picino! Lo esin sufiçanta por ficer homi felationer on shrot-fusilo.

Et homi cuestionan si pro cuo la comentos sur mea áltera situo semblan amara et sine compasiono…

(E, por evidentifer la vero, la supra fotografiatco esin facita da álichi nominijata Wright an 3 Junio 2000.)

No comments: