2004-07-05

The Spearmint Rhino, Los Angeles

The Spearmint Rhino
Ecuisto esin per multo la maxim mala experientio cua mi alicuande habin en on striptesayo:
  • Unésime, lo costin 5 $ por mere parcher, 40 $ por che mea novio et mi entrer, et seltzos et anche acuo costin 5 $.

  • Ci esin mere 5 aut 6 dancistos asistanta, cuel signífichin che 80% de nostra témporo ilác esin pasifita per specter on vacanta estrado dum che la dancistos ócupin si per gremio-dancer (po 40 $!).

  • La disco-ludifisto curtifin omna cantiono, cuel anche curtifin la gremio-danços et ficin los incore plu costosa, et inter omna cantiono la disco-ludifisto insiste pulsin che plu multa clientos compres gremio-danços — etiam cuande ne esin disposébila dancistos pro che omna los esin jam gremio-dançanta.

  • Ci anche esin la desagradábila personalo portationanta clip-tábulos et continue patrolanta la loco; semble los controlin cua dancistos es gremio-dançanta et cua es disposébila por dancer sur la estrado, mas reale la dancistos usin la personalanos cuale on pretexto por coacter sua clientos comprer plusa gremio-danços. (“Vi ya dicin che vi ne desíderan on plusa danço, mi sapan, mas la personalano jam registrin on pluso por vi, dunche vi incore devan pagher.”)

  • Fine, malgrate la agradábila aspecto di la loco ipsa, la sola cherliso plu cam beleta ilác esin la cherliso dationanta la bibedos.
Malgrate cuanta pecunio mi expensin ilác (cun on super-pretio de 6 $ an la autómata cashisto), mi vidin presche nula dancistos, nec sur la estrado nec fore de li. Ecuista es la única striptesayo mi alicuande éxitin sentante mi flagrante deraubita.

No comments: