2006-08-15

Michele receptan on notífico

Lo semblan che Chryssa et mi ne es la únicos cua ne potan atender transresidecer ec nostra nova apartamento; anche nostra súpera vicinos ne potan atender che nos transresideces.

Hodie nos receptin on létero de la Asociitado di Domo-Proprietantos (ADP) sopre on planjo di ruito facita an 8 Augusto. La esentio di la planjo es che “la radiofono es sonifita valde laute et la baso es tante lauta che li crean vibrado sur la muros”.

Cuo?

La única veço en cua álichi plangin ad nos sopre ruito (on veço cua forse es aut forse ne esin la metípsima incidento reportita an 8 Augusto) concernin la televisoro; la súpera vicinos petin che nos plu sumisifes li (nostra patio-porto esin aperita pro la calditio, dunche la televisoro probábile esin plu audébila ad omnos éxtere), et nos facin lo. Fino je la problemo.

Et por preventer futura planjos, nos dex alore tenan la televisoro tante sumisa che por auder li nos devan desaccensioner la ventilatoro, et nos ludan omna músico ye apene perceptébila múrmuro. Etiam sexejado nos tenan sumisa et prisionesca.

Mas ne sufiçante prisionesca — an la pasinta Sábato mi respondin ad on frapo je la porto por trover on politiano stanta ilác.

“Oi merdo!” mi pensin. Mea músico ludezin. Ne valde laute, certe, mas li tamen ludezin. Et la fenestro en mea oficino esin aperita. Álichi forse preterpasin próxime ad la fenestro et audin mea retrospecto je The Residents. Et jam la politío venin.

Eccepte che la politiano semblin ne auder la músico — et etiam cuestionin escue li es mi cua vochin li. Mi ne vochin. Li cuestionin escue mi audin on lauta festo alicube en la apartamentado. Mi ne audin. La politiano reguardin círcume, cercante álica cunche ruito, et, ne audinte tala, éxitin la apartamentado.

Ben forse ecuila politiano esin cercanta álichi tote áltera, et forse ne. En omna caso, mi jam haban on copiatco di on létero inviita ad mea locationantos, petanta che los corectifes la comporto di sua ruda locationatarios et reportes ad la ADP ante post deç dios aut … mi ne sapan cuo. Mas lo ne semblan bona.

(Et omna ecuisto pro nostra súpera vicinos cua, escue los sapan lo aut ne, ipse es valde ruitosa — cuale es omna súpera vicinos.)


Ci esun on cunveno di la ADP demane véspere en la comunayo. Forse nos asistun por vider escue ecuisto es álico meritanta je mentiono. Mas probábile ne. Post omno, evicto, cuancam desagradábila, forse es la vialo cua nos cercan por liberifer nos de la decem-du-mensa contracto cua nos stulte signatin.

No comments: