2010-05-22

Psicósiaca soprevígilo finezen ante-témpore

Ben vice di parcher mea vecturo apud Chryssa here nocte cuale mi projectin post la herisca ataco je la parcayo, mi decisin evigiler mi an 5:30 AM hodie matine et imboscher mi por la merdaçhos cua vandalejin omna la vecturos.

Mea resolvo plu fortecin cuande mi vidin la glutinijatco ad mea fenestro, cuo, mi clare vidin plu próxime revistinte li, es valde male facita.

Curta raconto ficita plu curta: Ante post 6:10 ci esin tanta joghistos et canin-cuncaminantos círcume che mea maligna vígilo en la vecturo semblin valde superflua, dunche mi vehecin ad Subway, nevindictita.

On parva, neexpectata bonatco de la eventos di hodie matine: Subway esin incore cludita cuande mi arivin (semble homi áperan li mere an 7:00), mas la principala cherlo cua laboran ilác (la cua asistan ilác dum cua cunche horo mi entran) tamen desseraturijin la porto et préparin on sandwiçho pro mea custumisca clientitio.

Parva cosos cuale ecuilo multe importan nuntémpore.

No comments: