2006-10-29

Día de los muertos vivientes

“On cantiono plusa da Bauhaus?”

Chryssa frecuente diçan che eli audan plu multa Bauhaus dex cuande eli cominitiin rendezvoser mi cam eli alicuande audin dum sua plu góthica anuos en media scolo. Et se eli jamás audun un plusa cantiono da Christian Death aut Attrition, lo tamen esun nim pronta.

Ecuista tediezo pro góthica músico perplexifin mi cuande mi cunvenin cun Chryssa an la unésima veço, pro che reguarder eli esin reguarder álichi cua sapeban dicerner Nico de Black Tape for a Blue Girl. Mas la specio di góthico di Chryssa, mi pronte aprensin, es men multe Rozz Williams et plu multe Tim Burton. Eli es, en la linguajo di la carto-jocho Chez Goth, on “góthico alecra”:

Dunche lo venin cuomo pauca surpriso aprenser che, cuale Hot Topic es elía preferata botheco por T-camisios et accesorios et cuale The Nightmare Before Christmas es un de elía preferata películos, tale la Véspero di Omna Santos es elía preferata festo-dio — usche tala punto che eli plur-vece exprobin facer li nostra oficiala aniversario.

Cuo ya esin surpriso, por áltera parto, es che eli jamás asistin on festo je Día de los Muertos, on festo-dio cuya carinaçha sentimento sopre la macabra es etiam plu símila ad la elía cam la di la Véspero di Omna Santos.

Mas an ecuista anuo Chryssa decisin fine vider ipse un de ecuista Mexicana festos, et esin tam eccitationita cam on infanto dum Natala matino hodie cuande nos evigilezin por asister la festo je Día de los Muertos en Oceanside:

Regretande, mi ipsa esin en on men cam festema humoro: Mi evigilezin cun doloro di cápito, et la urjantitio di mea actuala criso di empleatitio ficin difícila longhe fruer multo. Consecue, ube Chryssa suonin pro la exotichitio di la festo, mi plu frecuente remarchin la facto che la majoritato di la festo pauche aut nulante concernan Día de los Muertos:

Ántee dum ecuista menso, la Axo di Malitio en nostra domo esin en granda parto la obstinanta depresititio di Chryssa; nun li es mea propria timo et manco da joyo cua surpresan nos. Cun fortuno, mi potun alecrecer post mea intervisto apud Starbucks demane (on Starbucks diferanta de la di la pasinta septimano).

No comments: