2006-10-18

A-o…


Mi es necredébile fortunosa dum la última mensos: Stante abante finantiisca ruino cuande mea áltera Web-situo cominitiin ganier men multa pecunio en du septimanos cam la mensala pretio di hospiter li, mi neexpectante receptin on plu alta probabilitio di postviver cuande mea web-hospitanto óferin reducter mea mensala pagos per un duavo. Etiam plu bona, mea situo cominitiin ganier plu multe, posíbile pro mea adopto je la programo “AdWords” di Google. Lo esin cuale se mi receptebin la optiono en The Sims por “negotier cun Morto” et ganiebin.


Mas cuo Morto dationant per un manuo ili pronte decolpant per la áltera. Dum la última septimanos, lo semblan, la costo di maxim multa mea clava vocábulos saltin multe plu alte cam mi potan aforder et, escue on directa resulto aut ne, la ingreso por la tota menso plúmbichin usche duava mea locario.

Ántee mi rationin che, en la maxim mala de casos, mi troveban on McLaboro por suficifer mea ingreso. Mas por judicher secuno la experientio di Chryssa apud Barnes and Noble — ube homi laborifan eli usche exhausto mas dationan ad eli mere partisca témporo — mi ne es certana che la tortuca binóculo di on oficio en on cafeerío aut on librisca botheco multe adjutun. Et secuno ecuista specialo “Guero contre la media claso” presentationata dum ecuista instanto en CNN, probábile nula laboro trovita da mi adjutun.

La nodosa, inflita pedo di la male pagata empleato maxim nova di Barnes and Noble

Cuande mi custume ganiin multa pecunio, mi frecuente plangin che homi tante impostizan mi che mi haban pauca aut nula pecunio restanta por comerciisca et áltera costos, et cuestionin ad mi: ya por cuo mi efortian ganier plu multe? Nun che mi stan an la bordo di finantiisca ruino — denove — mi vidan che lo es multe plu bona haber eccesaziva imposto et pauca pecunio cam parva imposto et pecunio nula.

No comments: