2008-03-29

Pesosa es la dígito cua presan la destendiclo

Ol Yeller
Cuante plu mi pensin sopre lo, tante plu mi vidin che mea longhe sùferanta Web-situo es on malata canino nesalvébila cua mi deban euthanasier nun, empleate aut ne empleate, ante che li tirun mi cun si ad infre.

Post on curta mercantejo cun mea Web-hospitanto, mi fine receptin confirmo che la facendo sine joyo es facita:
Saluto Mike,
Nos préparin ecuila virtuala servitoro por anulo.
Regratio por vua longa clientitio.
Et tale lo finezan. Deç anuos jam perdita, et pauco ganiita.

Parto de mi es aleviita. La ónero di tener ecuista situo enlínea nim grandecin ad mi por suporter.

Mas parto de mi es mortanta pro timo. Mea reto di securitio — etiam la ilusiono di li — es perdita por sempre.

Mi mortifin mea situo hodie, mea pasatempo et mea principala fonto di ingreso dum la última deç anuos. Mi ya debin facer lo, comprensébile, mas mi credan che mi náuseun malgrátee.

No comments: