2008-03-25

On telefonijo de la gubernisto

Clamationo de la gubernisto
Ben, lo es oficiala: la dios cuande mi potin pagher la locario per la macra ingresos di mea Web-situo finezin por sempre ántee dum ecuista menso, et mi cercadan laboro dex alore.

Mas la oportunos ne es bona, et mea taxationatcos esun multe plu granda cam mi expectin, laçanta ad mi mere sufiçanta pecunio por un finisca locario. La criso cúlminin here véspere, cuande lo deventionin evidenta che Chryssa logezes apud sua matro denove, et mi … mi ne esin certana adube vader. Mas mi ne restes hic.

Poste álico neexpectita eventin: Mi obtinin on intervisto por laboro hodie matine (la único cua mi succesin obtiner dum la tota menso), et post la meridio mi obtinin la laboro ipsa. Mi cominitiun demane.

Ecuista témporo, mi es nim exturdita et aleviita por eser tímida sopre ri-entrer la laboristado post on anuo de isolezo sine solelo en mea focara oficino. Mea pensado deventionin tante apocalipsisca post che mi aprensin che la venunta menso probábile esun mea finisca hic, che mi apene solicitúdinin la exásperos di laborer por álteri, aut che, post circum un menso de laborer ilác, mi probábile debun cluder mea situo — on afaro pesosa por mi, pro che li esin mea pasaporto ec sclavesca laboro dum la última deç anuos.

Mi suposan che nos vidun cuante longhe mi durationun en ecuisto. Mas dum la nuna témporo, mi mere joyan por la suspendo je executejo.

No comments: