2006-01-22

Das Boot: Abordo je la Jewel


Post rápide dejuner en la hotelo et deciser la cuestiono sopre mea bileto, (cua, inter omna cosos, mi oblitin cunportationer), nos directionin nos ad aborder la navo, la Jewel di la Norvegiana Crucererío. Lo esin hodie che mi unésim-vece videtin cuante populara es ecuista cruceros dum che nos lente abantiin tra cuo aspectin cuale on avionisca hangaro plena de personos, ube homi fotografiin nos et disdationan nostra identífico-cartos.


Sopre la identífico-cartos: Ultre eser asociita cun on particulara persono, los anche es asociita cun on particulara crédito-carto, tale potifanta je la persono comprer cosos sine devo cunportationer la crédito-carto ipsa aut contanto. Cuel es agradábila, mas álicos de nos plurvece planjaçhin sopre la autómata gratífico adjuntita ad omna compro facita per ecuista identífico-cartos. Mi ipsa préferan ecuisto, pro che gratifichisca custumos varian secuno la loco et mi préferan che homi ne penifes mi determinationer cua personos mi gratífiches et cuanta pecunio tala gratífico eses.

Sopre la personos: Mi sempre asociin crucerer cun personos en la hiberno di lora vivos, retirezintos speranta ecvader la apartamentado di adjutata vivado por un septimano de shovelbordo et canasto. Et cuancam duava la personos hic semblan fiter ecuista categorío, la cétera duavo es personos etatanta de 30 usche 50, plus lora filios. Presche omna la pasageros es aut Alemana aut Scandinava, cun on paucheto de Anglos et Americanos, et la bilinguaja advisos en la navo es omna Anglensa et Alemanensa

Ben cuancam ci esin álico iritiva ad omnos usche ecuista punto en la crucero (la atendado sine cesationo intermixturita cun instantos di frenesíaca hasto, la administrationisca cómplicos, etc.), omno semblin iriter Chryssa, et eli esin necustumische demonstrationema sopre lo, esanta planjaçhema etiam ad absoluta neconoçatos. Et an la instanto en cua nos entrin nostra cambro, eli esecin extreme iritita anche da mi. Pro cuo eli semblin sempre iraçanta contre omno esin misterio ad mi, et inter ecuilo et la marisca náuseo — la navo esecin valde nestábila dex che li vadecin, tale che portos ne cludita ocilin sur sua cárdinos et vestos sur sua vestarcos (mi ipsa malatecin etiam ante che la navo vadecin) — lo jam semblin che ecuisto forse esun on septimano valde longa.

No comments: