2006-01-27

Das Boot: Omno discadan


“Omna la venenos cua imboscan si en la fango ecvades!”

Chryssa sentin si sempre men bona dum che la viajo continuationin, et rápide perdin sempre plu multa represo je cuo cunche ficin eli tante iracema ecuista-septimane. Hodie matine elía iraço contre la mundo facin sua maxim granda erupto usche nun, et esin tante intensa che lo semblin che nostra relato ne postvivun la viajo. Nos alore departurin un de la áltera, eli por manger et mi por trover on cuieta loco sur la navo fore de la disputemitio.

Cuo facer?

Lo esin dum ecuista témporo che mi cominitiin seriose lecturer on libro cua Chryssa comprin, Under the Banner of Heaven (“Sub la standardo di celestio”), on libro en cua mi habin parva cominitiisca intereso mas poste ne potin ne lecturer. Mi habin parva sapo je la Mormonistos aut lora historio ultre cuo mi spicílegin de on episodio di South Park, mas ante post che mi lecturin un duavo de la libro … ben, mi simple dices che se plu multos lectureban ecuista libro, nos habebin denove 49 statos vice di 50.

Mas mi rivenes ad la afaro sopre Chryssa.

Riveninte ad la cabino, mi trovin Chryssa atendanta mi, et la agradabilitio ricominitiin, cuancam plu cuiete ecuista-vece. Chryssa esin plu trista cam atachema, et mi ne habin on plusa ideo sopre cuo facer. Mas alore, deus ex machina, la matro di Chryssa enpasuin. Anche eli et álteros remarchin la cambios en la humoros di Chrysa ecuista-septimane, et eli sapin cuo es la causo di los.

Chryssa et Stephanie en Roatán, Hoduria

Mi ne discusun hic la feda detalios, mas li esin on éxtera — et reparébila — problemo. Paço esecin restaurita. Chryssa duoplifin sua efortios por bone comporter, et omno esin bona, etiam dum che la navo vacilin plu forte cam alicuande ántee dum la tota viajo; li ne mere ocilin, mas violentie básculin, et la acuo en la picino ímitin la cadazanta undos éxtere.

Dum la du anuos en cua mi conoçan Stephanie, mi vidan mere la enfocara Stephanie, et lo es fácile oblitébila che eli ne mere haban laboro, mas laboro di directioner personos. Et mi mirabiliezin pro elía habilitio et experientio etiam dum che eli directionin Chryssa et mi.

Poste ecuila-véspere, nos unionin nos ad la cétera familio et spectin on spectáculo presentationata da “Le Cirque Bijou”, on specio di “Cirque du Soleil”. Plu remarchébila cam lora exécuto (et corporisca gruteschitio — un cherlo esin tante extránee musculizita che la frontalo di ilía péctoro semblin haber branchios et la láteros di ilía péctoro semblin haber aletos cua extensezin de ilía infra thoraço-cáveo presche usche ilía cúbitos) esin la facto che los potin en álica manario cunche tener sua ecuilibrio sur on violentie vacilanta navo.

“Le Cirque Bijou” esin álico pauco de nos spectebin en ordinaria circumstantios, mas, entrapifite sur on navo cun pauco facer — aut esante ávida abantier de on tot-septimana dísputo — nos omna trovin nos cuomo plu multe flexébila cam nos ántee conjecturebin.

No comments: