2006-01-23

Das Boot: Nedesiderata dramo sur la maro

La áuguro por hodio esin mala dex la cominitio: Mi esecin vexita da Chryssa cuande eli descuietecin et decisin vider cua témporo lo esin per accensioner la televisoro et atender usche che homi afijun la témporo en la notitiisca programo di la navo — un-vece an 2:00 a.m., et poste an 8:00 a.m. Tirinte mi ec la lecto post un horo et duadeç minutos, mi esecin etiam plu iritita cuande eli insistin che homi ne permisan ad mi vader por matin-manger en pantalono (mi vestejes shorto), et mi esecin aperte iracema cuande eli esecin vexita da mi pro che mi desíderin poner mea portationébila computatoro aden la forta casho ante departurer. On dísputo eruptin, incitanta eli clamer “Vi es fiçanta mi fola!” Nos interconsensan ricominitier la dio de zero, mas nula nos esin valde feliça.

Forse pro la aprima desagradabilitio di la dio, forse pro elía augmentezanta marisca náuseo, Chryssa, mi denove remarchin, esin ruda ad omnos — ad lentos abante eli, ad la biletisto por excursionos ad la ripo, ad álichi cunche ad cua eli devin repeter si. Mi mentionin lo ad eli, dunche cun fortuno eli penun comporter si plu bone.

Desfelice, ne multo áltera eventin hodie, pro che Chryssa sucumbin ad náuseo dum la cétera dio, et mi pasifin mea témporo per laborer, per jacer juxte eli, per adportationer nutrivos de la decem-duésima stajo, et, cuande eli dormecin, per scriber ecuista blogo.

Dume, Michael, la fratro di Chryssa, malatecin dum la vesper-manjo et devin forvader ad sua cabino.

No comments: