2006-01-24

Das Boot: Roatán, Honduria

“Cuo eventun ad La Noviiçho?”

Che mi cunhaban on nómino cun la fratro di Chryssa esin on problemo dex la dio cuande mi cominitiin rendezvosader eli; Chryssa ne desíderin clamer la nómino di sua fratro en la medio di pasiono, et la cétero di elía familio esin jamás certana sopre ad cua Mike homi referan cuande homi discusan “Mike”. La surnómino “Mi” proposita da Chryssa jamás esin acceptita, et dunche, cuale “John Blackthorne” en Shōgun esecin “Anjin-san”, tale mi esecin “La Noviiçho”.

Hodie la familio esin destrancuila pro che La Noviiçho ne natan en la océano dex pueritio. “Escue La Noviiçho etiam sapan nater?” “Escue ili flipun et nechezun se ili exprobun snórchel-nater?”

Semblante multos flipan cuande los snórchel-natan an la unésima veço, pro che spirationer per túbulo semblan ad los cuomo valde contre-natura.

Fortune, spirationer per túbulo presentationin nula problemo ad La Noviiçho, et ili natin sine incidento dum che ili admirin la cristale blava acuo di la corala scolio, la bandos di curiosa mas cauta exótica piços, et áltera plantados et bestiados di la Caribiana Maro. Ili sentin cuale se ili esebin cine­mato­grafianta sua propria documentario por The Discovery Channel tra la cualche nebulosa lentilo di sua natisca máschero. Agradábila.

Post la snórchel-natado venin la comprado, antedicébile, cuel esin multe cuale on promeno tra Tiajuana: turbosa baracos plena de suveniros focare fabrichita et la mercantejanta vendistos cua afirmite fábrichin los. La bothecos esin tante turbosa che mi ne habin spatio por fotografier per mea vétera, grandeta cámero, dunche mi pasifin la témporo fotografiante cuo mi potin secuno la strado.

Post rivener ad la navo, Chryssa et mi habin on discuso (nos ne vidin un la áltera dum la plu multo de la dio), et consensin che nostra tri-diera desagradabilitio resultin de on miscomprenso je un vocábulo: Cuande nos unésim-vece entrin nostra cambro, mi cuestionin ad eli cuo eli projectan facer (en la venunta minutos, pro che eli jam declarationin che eli es fatighita et posíbile faminanta), cuel eli comprensin significher por la tota viajo, cuel iracifin eli, pro che eli sentin che mi cuestionin álico sopre cua eli desíderan ne penser alore. Paço esecin restaurita, mas Chryssa semblin mere represer sua necontentitio.

Dume, mi aprensin on neevaluébila lectiono sopre la importo di aplicher lotiono di bronzeecer.

No comments: